Recenze závodního rámu na brusle Dualbox 6 Transformer

130083485_183300083480275_2655689439353021938_nNovinka letošní sezóny na poli profesionálních závodních rámů na kolečkové brusle - Cadomotus Dualbox6 Transformer 4x110/3x125, délka 13,2"

Tento nový rychlobruslařský rám se rozhodl otestovat opět český juniorský závodník Adrian Vajanský, 7-násobný juniorský mistr ČR. Předchozí zkušenost měl také s Transformer rámem, nicméně verzí COMP a kratší délkou. Adrian je závodník oddílu KSBM Praha a věnuje se převážně sprinterským tratím.

Test rámu je rozdělen podle toho, na jaký účel byl rám využit a na jaké trati, zda na 166m dlouhé asfaltové dráze, nebo na silnici či cyklostezce.

 

Pocity z rámu Dualbox-6 TR na dráze

1) Sprinty

  • Cadomotus Dualbox 6 je velmi lehký, ale přitom velmi pevný rám.
  • Při startu jsem měl vždy pocit jistoty, že se do toho můžu opřít ze všech sil.
  • Vždy když jsem se do toho opřel, tak se mi všechna energie vrátila v podobě rychlého rozběhu.
  • Díky tomu, jak je rám tvrdý, mám maximální pocit jistoty v zatáčkách i při vysoké rychlosti. 
  • Za největší výhodu rámu považuji možnost využití co nejrychlejšího výběhu ze zatáček.

 

Rám Cadomotus Dualbox 6 je schopen využít mnohem více energie pro silnější odraz než např. rám Cadomotus COMP Transporter. Tím pádem člověk nemusí vymoct takové úsilí, aby jel rychleji.

2) Dlouhé tratě

  • Na dlouhých tratích, už bohužel ta tvrdost ztrácí takový účel.
  • Rám je možná trochu méně komfortní, ale na výsledku to během testování nebylo várazně znát.
  • Celkově mi přišlo, že jsem byl ve výsledku i o malinko rychlejší. 

129968326_3620786858002587_2303552464939601710_n

Pocity z rámu Dualbox-6 TR na SILNICI 

1) Sprinty

  • Jak už jsem psal rám je velmi rychlý na startech.
  • Na rovných sprintech, jako např. 100 m je tuhost rámu velká výhoda.
  • V zatáčkách máte vždy pocit jistoty, takže není problém projet zatáčku ve velmi vysoké rychlosti.

 

Co se týče sprintů na silnici je to podle mě jeden z nejlepších rámů, ne-li nejlepší, co se vyrábí. 

2) Dlouhé tratě

  • Byl jen o trochu méně komfortní, ale to mi skoro vůbec nevadilo.
  • Na dlouhých rovinkách mám pocit, že vyšší tvrdost rámu je mnohem lepší.
  • Každým odrazem jsem měl pocit, že rám využil všechnu sílu, kterou jsem do odrazu dal v to, abych jel ještě rychleji.

 

Trošku jsem měl obavy, že rám nebude moc dobrý kvůli vysoké tuhosti, ale moje obavy se nenaplnily a rám mě velmi mile překvapil.  

 

Tyto webové stránky používají k analýze návštěvnosti společností Google soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.